Tuesday, 14 November 2017

Dos and donts of online trading


copy Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 Edelweiss odnosi się do Edelweiss Broking Limited. Edelweiss Broking Ltd: INZ000005231 (NSE, BSE i MCX-SX). Edelweiss Broking Ltd. działa w charakterze dystrybutora dla funduszy wzajemnych posiadających numer rejestracyjny AMFI - 70892. Inwestycje w fundusze wzajemne są obarczone ryzykiem rynkowym. Przed inwestycją przeczytaj uważnie wszystkie dokumenty związane z programem. Inwestowanie w papiery wartościowe wiąże się z ryzykiem. Przed inwestowaniem użytkownik musi przejść profil ryzyka. Widok z przewodnikiem ma charakter orientacyjny i opiera się na informacjach podanych przez użytkownika dobrowolnie. Każdy użytkownik tych informacji powinien przeprowadzić takie dochodzenie, jakie uzna za konieczne w celu uzyskania niezależnej oceny inwestycji w papiery wartościowe spółek, o których mowa w niniejszym dokumencie (w tym zasadności i związanego z tym ryzyka), i powinien skonsultować się z własnymi doradcami w celu ustalenia zasadności i ryzyka takiej inwestycji. Dotychczasowe wyniki niekoniecznie stanowią wskazówkę co do przyszłych wyników. Usługi brokerskie oferowane przez Edelweiss Broking Limited pod numerem rejestracyjnym SEBI INZ000005231 (NSE, BSE i MSEI) Usługi badawcze oferowane przez Edelweiss Broking Ltd. pod numerem rejestracyjnym SEBI nr INH000000172. Zespół ds. Rozpatrywania skarg inwestorów: 040-40316936. Nazwisko specjalisty ds. Zgodności: Pan Dhirendra P. Rautela, Email ID: Complianceofficer. ebledelweissfin. Biuro firmy: Edelweiss House, Off CST Road, Kalina. Mumbai - 400098. Maharashtra. India Tel. (022) 4009 4400 4088 5757. Zrzeczenie się Usługi brokerskie oferowane przez - Edelweiss Broking Ltd. pod numerem SEBI Numer rejestracyjny INZ000005231 (NSE, BSE amp MSEI, biuro firmy: Edelweiss House, OFF CST Road, Kalina, Mumbai 400098, tel. (022) 4009 4400 4088 5757 4088 6278. KYC jest jednorazowym ćwiczeniem podczas transakcji na rynkach papierów wartościowych - po zakończeniu KYC za pośrednictwem pośrednika zarejestrowanego w SEBI (broker, DP, Mutual Fund itp.), nie musisz poddawać tego samego procesu ponownie, kiedy zbliżasz się do innego pośrednika.) Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom na twoim rachunku handlowym - aktualizuj swoje identyfikatory numeru telefonu komórkowego za pomocą brokera (ów) Otrzymuj informacje o swoich transakcjach bezpośrednio z wymiany na swój telefon komórkowy na koniec dnia Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom na koncie demat - Zaktualizuj swój numer telefonu komórkowego u swojego Depozytariusza, aby otrzymywać powiadomienia o zarejestrowanym numerze telefonu komórkowego dla wszystkich debetów i innych ważne transakcje na Twoim rachunku zderzeń bezpośrednio z NSDLCDSL tego samego dnia - wydane w interesie inwestorów SEBI Powiadomienie dla wszystkich inwestorów, w tym detalicznych podwójni inwestorzy dla wszystkich publicznych emisji rozpoczynających się 1 stycznia 2018 r. lub później - Bez konieczności przeprowadzania kontroli przez inwestorów podczas subskrypcji na IPO. Po prostu wpisz numer konta bankowego i zaloguj się w formularzu wniosku, aby upoważnić twój bank do dokonania płatności w przypadku przydziału. Nie martw się o zwrot pieniędzy, ponieważ pieniądze pozostają na rachunku inwestorów. Bradley M. Baglien, Heather Zachary i D. Reed Freeman Jr. Bradley M. Baglien jest radcą w biurze Wilmer Cutler Pickering Hale i Dorr LLP w Bostonie. Prowadzi różnorodną praktykę sądową, kładąc nacisk na spory dotyczące usług finansowych, ochronę danych i działania na rzecz konsumentów oraz złożone spory handlowe. Heather Zachary jest partnerem w biurze WilmerHales w Waszyngtonie, gdzie jest członkiem firm Cybersecurity, Privacy and Communications Practice Group i Financial Institutions Practice Group. D. Reed Freeman Jr. jest partnerem i współprzewodniczącym praktyki cyberbezpieczeństwa, prywatności i komunikacji w biurze WilmerHales w Waszyngtonie. Wprowadzenie Ustawa o ochronie konsumenta telefonicznego (TCPA) 1 stała się dzierżawcą prawników klasowych w całym kraju. Napędzane przez nieopłacone ustawowe odszkodowania w wysokości od 500 do 1500 za każde naruszenie (górny koniec jest zarezerwowany dla umyślnych naruszeń), a także coraz bardziej ekspansywna interpretacja statutu wydanego przez Federalną Komisję ds. Komunikacji i niektóre sądy, postępowania sądowe w sprawie TCPA - w szczególności powództwa zbiorowe - rosną. W miarę jak postępowanie w sprawie TCPA rosło, zainteresowane firmy i grupy branżowe złożyły liczne petycje do FCC z prośbą o wyjaśnienie kluczowych postanowień TCPA. Na początku 2018 r. Zaległości w petycjach - a także ciągła frustracja wynikająca z niejednoznaczności, które utrudniają przestrzeganie protokołu TCPA - wzrosły do ​​tego stopnia, że ​​komisarz FCC Michael ORielly uznał brak jasności w przepisach i wezwał FCC do niezwłocznie rozpatrzyć oczekujące petycje. 2 18 czerwca FCC zareagowało, ogłaszając jedno z najbardziej znaczących orzeczeń TCPA do tej pory (Order). Podczas gdy ostateczny tekst zamówienia nie jest jeszcze publicznie dostępny, komunikat prasowy FCC i towarzyszące mu oświadczenia komisarzy FCC jasno wskazują, że zamówienie może zwiększyć ryzyko odpowiedzialności TCPA pod kilkoma kluczowymi względami. Zakon, a także niedawne rozliczenia w ramach akcji grupowych, eskalujące się na siedem i osiem cyfr, może zasygnalizować dalszy wzrost liczby sporów związanych z TCPA. W tym artykule podkreślono kwestie poruszone przez FCC w jego zarządzeniu z 18 czerwca - wiele z nich było wcześniej nierozstrzygniętych i podlegało ostatnim sprawom sądowym w całym kraju - i kończy się serią Dos i Dont dla firm i ich doradców, aby zminimalizować TCPA - powiązane ryzyko. Informacje ogólne na temat postępowania w sprawie TCPA i spraw prywatnych Początkowo uchwalone w 1991 r. W celu ochrony konsumentów przed rosnącą liczbą nieuregulowanych i nękających połączeń telemarketingowych i faksów, TCPA reguluje połączenia lub transmisje dokonywane przy użyciu automatycznego systemu wybierania numerów telefonicznych (ATDS), jak również niektórych sztucznych lub wcześniej zarejestrowanych połączenia głosowe. W obecnym kształcie ustawa i regulacje w niej zawarte ustanawiają podstawowe zasady dla przedsiębiorstw kontaktujących się z konsumentami za pośrednictwem telefonu lub faksu, w tym specjalne wymagania dotyczące komunikacji z telefonem komórkowym konsumenta. Z ograniczonymi wyjątkami, ustawa zabrania firmom nawiązywania połączeń telefonicznych z konsumentami bez uprzedniej wyraźnej zgody klientów. TCPA został zinterpretowany w celu rozszerzenia wielu nowoczesnych metod komunikacji, w tym wiadomości tekstowych i innych aplikacji, które umożliwiają lub ułatwiają kontakt z konsumentami. Zgoda konsumenta jest kluczową obroną w ramach TCPA i powinna być głównym celem każdej firmy, która komunikuje się bezpośrednio z konsumentami lub klientami. W odniesieniu do połączeń, TCPA wymaga różnych poziomów zgody w zależności od tego, czy charakter połączenia jest przeznaczony do telemarketingu, czy do celów innych niż telemarketing. Połączenia nie telemarketingowe, takie jak wiadomości o charakterze czysto informacyjnym i niekomercyjnym, wymagają wcześniejszej wyraźnej zgody konsumenta, a telemarketing wymaga wcześniejszej pisemnej zgody konsumenta. Granica między telemarketingiem a połączeniami nie telemarketingowymi może być zamazana, a ustalenia są zazwyczaj zależne od faktów. Zasadniczo każde wezwanie lub wiadomość, która zawiera lub wprowadza reklamę, zachęca do zakupu lub inwestycji w nieruchomości, towary lub usługi, zostanie uznane za telemarketing. Ponadto połączenia z dwoma funkcjami - obejmujące zarówno elementy informacyjne, jak i promocyjne - będą traktowane jako połączenia telemarketingowe z zastrzeżeniem wymagań podwyższonej zgody. Wiele czynników przyczyniło się do wzrostu liczby sporów TCPA w całym kraju, w tym rozliczeń wielomilionowych pozwów zbiorowych, które zachęcały do ​​złożenia większej liczby dokumentów, bardziej rygorystycznych wymogów dotyczących zgody związanych z tworzeniem tekstów i połączeń telemarketingowych, niepewności w obowiązujących zasadach i więcej przedsiębiorstwa przyjmujące strategie komunikacji mobilnej w celu bezpośredniej współpracy z konsumentami. Podczas gdy poszczególne działania występują, działania klasowe stanowią o wiele większe ryzyko i wprowadzają perspektywę nagród i rozliczeń ustawowych o wysokich dolarach. Co więcej, procesy sądowe TCPA nie są już ograniczone do świata windykatorów i telemarketerów. Pozwy zostały złożone w wielu branżach, w tym przeciwko sieciom społecznościowym (Twitter Inc. GroupMe), 3 franczyzom sportowym (Los Angeles Clippers, Buffalo Bills), 4 aptekom (CVS Pharmacy Inc. Rite Aid Corp.), 5 firmom podróżniczym i rozrywkowym (Cirque du Soleil Co.), 6 sprzedawców detalicznych (Best Buy Co. JC Penney Co.) 7 oraz dostawców usług online (29 Prime Inc.). 8 Jeśli utrzymają się ostatnie trendy, może to być tylko kwestią czasu, zanim osada TCPA przełamie barierę 100 milionów. Biorąc pod uwagę rozprzestrzenianie się działań klasowych TCPA i niekompletnych ustawowych odszkodowań, nie jest zaskoczeniem, że kwoty rozliczeniowe TCPA osiągnęły rekordowe poziomy w ostatnich latach. Po wielu rozliczeniach w przedziale 30-40 milionów, w lutym 2018 r. Sąd federalny w Chicago przyznał ostateczne zatwierdzenie największego porozumienia w sprawie pozwów zbiorowych TCPA do tej pory: ugoda z Capital One Financial Corp. i oddziałami o wartości około 75,5 milion. 9 Sąd wcześniej odrzucił argumenty oskarżonych, że warunki ich umów z klientami stanowiły niezbędną uprzednią wyraźną zgodę na dopuszczenie rozmów i brak zgody. Jeśli utrzymają się ostatnie trendy, może to być tylko kwestią czasu, zanim osada TCPA przełamie barierę 100 milionów. FCC podejmuje działania: 18 czerwca Deklaracyjne orzeczenia i sądy zamówień w całym kraju zmagają się z interpretacją kilku kluczowych postanowień TCPA, a także z jej zastosowaniem do nowych technologii i metod kontaktu z konsumentami. W związku ze zmartwieniem i niekonsekwentnymi orzeczeniami wiele firm i grup branżowych zwróciło się do FCC, aby zapewnić jasność, aw niektórych przypadkach zakwestionować niekorzystne orzeczenia sądowe. Wielu z tych składających petycje prawdopodobnie jest zaniepokojonych reakcją FCC. Chociaż pełny tekst Zamówienia nie jest jeszcze dostępny, oświadczenia prasowe podsumowujące FCC oraz towarzyszące mu oświadczenia komisarza wskazują, że zamówienie przynosi niewielką ulgę przedsiębiorstwom - i prawdopodobnie rozszerzy spory dotyczące TCPA pod kilkoma istotnymi względami. W szczególności, rozporządzenie dotyczyło prawie dwóch tuzinów petycji i innych wniosków, które miały na celu wyjaśnienie, w jaki sposób Komisja interpretuje TCPA, zamykając luki prawne i wzmacniając ochronę konsumentów już w księgach. 10 W decyzji 3-2 komisarze FCC zagłosowali za wydaniem przyjaznego dla konsumentów orzeczenia, które będzie miało znaczący wpływ na kontynuację działania TCPA. Orzeczenie dotyczy kilku głównych obszarów, które zostały zakwestionowane lub omówione w niedawnym postępowaniu TCPA, w tym: (1) prawo konsumentów do rezygnacji z otrzymywania od robocalls (2) możliwości wycofania wyraźnej zgody, która została wcześniej dostarczona (3) port do kontaktowania się z numerami telefonów, które zostały przydzielone nowym klientom (4) zwolnienia dla niektórych rodzajów pilnych połączeń i wiadomości tekstowych oraz (5) definicja ATDS. Mimo że rozporządzenie FCC zapewnia ograniczoną ulgę niektórym uczestnikom branży, większość zamówienia rozszerza ochronę konsumentów lub odrzuca szerokie zwolnienia i bezpieczne porty, o które ubiegali się składający petycje. Mimo że rozporządzenie zapewnia ograniczoną ulgę niektórym uczestnikom rynku - na przykład w przypadku firm, które wysyłają ważne informacje medyczne lub finansowe do konsumentów - wydaje się, że większość zamówienia rozszerza ochronę konsumentów lub odrzuca szerokie zwolnienia i bezpieczne porty, poszukiwane przez składających petycję. Najbardziej uderzającą krytyką był komisarz FCC Orielly, który wezwał większość, że Zakon chroni konsumentów przed farsą. Zamiast tego, jak zauważył ORielly, nakaz penalizuje firmy i instytucje działające w dobrej wierze, aby dotrzeć do swoich klientów za pomocą nowoczesnych technologii. Orielly wyraźnie określiła kwestie ponownego przydzielenia numerów i autodialerów, zauważając, że komisje niezbadane dziś jeszcze bardziej poszerzają zakres TCPA i niedopuszczalnie rozszerzają zasięg statutu. 11 Dopiero gdy okaże się, czy Zakon będzie miał ekspansywny wpływ, który przewiduje ORielly, podkreśla z komunikatu prasowego, że Zakon jest ogólnie niekorzystny dla przedsiębiorstw: Przeniesione numery. Coraz ważniejszy problem pojawił się w przypadku ponownego przydzielenia numerów telefonicznych - tj. gdy numer telefonu komórkowego konsumenta, który wcześniej wyraził zgodę, jest ponownie przypisany do konsumenta, który nie chce się z nim skontaktować. Podczas gdy niektórzy składający petycję wezwali FCC do wyjaśnienia, że ​​połączenia z takimi numerami nie mogą obciążać firmy odpowiedzialnością w systemie TCPA - przynajmniej do momentu otrzymania przez firmę zawiadomienia o przeniesieniu lub cofnięciu zgody - FCC rozstrzygnęła kwestię ograniczonego, jednorazowego połączenia z bezpieczną przystanią. W szczególności wydaje się, że odpowiedzialność nie będzie związana z pierwszym wezwaniem po przeniesieniu. Odpowiedzialność obejmowałaby jednak wszystkie kolejne połączenia, nawet jeśli odbiorca połączenia nigdy nie poinformował dzwoniącego, że numer został ponownie przypisany. Nie jest jasne, w jaki sposób FCC oczekuje od firm, aby ustaliły, że port bezpieczeństwa został wyczerpany, szczególnie gdy wierzą w dobrą wiarę, że mają zgodę na kontakt z konsumentem. Wyznaczenie to jest sprzeczne z kilkoma petycjami, które wymagają bardziej ekspansywnej bezpiecznej przystani. Definicja ATDS. Być może najbardziej sporną kwestią w ostatnich sporach TCPA była definicja ATDS, szczególnie w świetle postępu w technologii związanej z urządzeniami mobilnymi. TCPA definiuje ATDS jako urządzenie, które ma możliwość zapisywania lub generowania numerów telefonicznych, które mają być wywoływane, za pomocą generatora liczb losowych lub sekwencyjnych, do wybierania takich numerów (podkreślenie dodane). Między innymi pojawił się znaczny spór, czy pojęcie "pojemność" odnosi się do obecnych urządzeń lub potencjalnych możliwości. 12 Wydaje się, że Zakon zapewnia, że ​​obecna zdolność nie ma znaczenia. Zgodnie z wydaniem FCC oznacza to, że abonenci dzwoniący nie mogą stosować się do zakazów autodialera TCPA poprzez zmiany w projektowaniu technologii połączeń lub przez wywoływanie z ustalonej listy numerów. Wykładnia komisarza FCC Ajita Paisa była bardziej bezpośrednia: Zakon radykalnie rozszerza zasięg TCPA. Obecnie TCPA ma zastosowanie do automatycznych systemów wybierania numerów - myślę, że przylegają do siebie maszyny z lat osiemdziesiątych, które mogą automatycznie wybierać numery od 000-0000 do 999-9999. Po tym zamówieniu każdy smartfon, tablet, telefon VoIP, aplikacja telefoniczna, aplikacja SMS-owa - właściwie każdy telefon, który nie jest telefonem z wybieranym obrotem - będzie automatycznym systemem wybierania numerów. 13 Odwołanie zgody. FCC wyjaśniło, że konsumenci mogą w każdej chwili odwołać zgodę na odbieranie połączeń i wiadomości tekstowych w dowolny rozsądny sposób. To w dużej mierze kładzie nacisk na wcześniejsze spory - podsycane przez milczenie TCPA w tej kwestii - co do tego, czy konsumenci mają prawo odwołać zgodę i w jakiej metodzie należy odwołać. 14 Wiadomości tekstowe podlegające takim samym ograniczeniom, jak połączenia głosowe. FCC potwierdziło, że wiadomości tekstowe, w tym wiadomości tekstowe między internetowymi, podlegają tym samym wymogom co do zgody, jak połączenia głosowe z telefonami komórkowymi. Zielone światło dla technologii Nie przeszkadzać. Dostawcy telekomunikacyjni mogą oferować konsumentom technologie blokujące robocall. Ograniczone wyjątki dla pilnych połączeń i tekstów. FCC wyjaśniło, że niektóre telefony i SMS-y mogą być wysyłane do konsumentów w nagłych okolicznościach bez zgody. Zezwolenie na prowizje określało, że zwolnienie będzie miało zastosowanie do niektórych bezpłatnych połączeń lub wiadomości dotyczących niektórych powiadomień finansowych lub wiadomości zdrowotnych, takich jak przypomnienie o wypełnieniu ważnej recepty. Nie jest jasne, czy dodatkowe kategorie wiadomości będą kwalifikowały się jako pilne, czy też sądy będą kwestionować rolę FCC w określaniu, czy określone wiadomości są wystarczająco pilne, aby kwalifikować się do zwolnienia. Choć dopiero okaże się, w jaki sposób orzeczenia FCC wpłyną na spory dotyczące TCPA, duch zleceń Zakon jest jasny: Konsumenci powinni zachować kontrolę nad otrzymywanymi wezwaniami i tekstami. Pod wieloma względami ryzyko spada na przedsiębiorstwa, aby ustalić, czy mają one odpowiednią zgodę, czy też technologia, której używają, aby skontaktować się z konsumentami, jest objęta zakresem statutu. Istotną kwestią, której FCC najwyraźniej nie zajęło w Zakonie, jest kwestia odpowiedzialności zastępczej. Oskarżeni stają wobec potencjalnej odpowiedzialności z tytułu TCPA w oparciu o dwie teorie: bezpośrednią i zastępczą (lub zewnętrzną). Odpowiedzialność z tytułu odpowiedzialności jest coraz ważniejszym problemem w sporach TCPA, które często pojawiają się, gdy firma zleca działania marketingowe stronie trzeciej. Zgodnie z interpretacją FCC i kilku sądów, sprzedawcy - w istocie podmiot, w imieniu którego wykonywane jest połączenie lub tekst - mogą ponosić odpowiedzialność za naruszenia TCPA przez telemarketerów, jeśli telemarketer działał jako agent sprzedawcy w ramach federalnego zasady common law agency. Ustalenie odpowiedzialności sprzedawcy stanowi zwykle dochodzenie dotyczące konkretnego faktu, które uwzględnia specyficzny charakter relacji między sprzedawcą a osobą trzecią odpowiedzialną za zainicjowanie połączenia. Sądy, a także FCC, przedstawiły pewne wskazówki dotyczące czynników, które należy rozważyć, w tym: czy sprzedawca napisał, sprawdził lub zatwierdził treść lub scenariusz połączenia lub tekst, czy sprzedawca dał pozwolenie stronie trzeciej na korzystanie z transakcji sprzedawców nazwisko, znak lub inne informacje identyfikujące, czy sprzedawca wiedział lub powinien był wiedzieć, że strona trzecia naruszyła TCPA w imieniu sprzedającego i nie podjął skutecznych kroków w celu zaprzestania takiego postępowania, czy umowa między sprzedawcą a osobą trzecią wyraźnie uwzględniała telemarketing i czy telemarketer miał dostęp do systemów informatycznych, które normalnie znajdowałyby się w wyłącznej kontroli sprzedawców. 15 Komunikat na wynos dotyczący niedawnego postępowania i egzekwowania przepisów TCPA jest jasny: firmy i ich doradcy muszą zachować czujność w zakresie zgodności z TCPA i muszą zapewnić, że komunikacja konsumencka wchodzi w zakres zgody udzielonej przez odbiorcę. Takeawayy: Dos i Donts do rozważenia Wiadomości na wynos z ostatnich sporów TCPA i ich egzekwowania są jasne: Firmy i ich doradcy muszą zachować czujność odnośnie do zgodności z TCPA zarówno wewnętrznie, jak i dla partnerów marketingowych stron trzecich i muszą zapewnić, że komunikacja konsumencka wchodzi w zakres zgoda udzielona przez odbiorcę. Jednak TCPA nie miał być barierą dla normalnej, oczekiwanej i pożądanej komunikacji biznesowej. 16 Strategie komunikacji mobilnej mogą być zarówno skuteczne, jak i zgodne z TCPA. Poniżej znajdują się rozważania dla każdej firmy, która chce zmniejszyć ryzyko odpowiedzialności TCPA, lub przynajmniej w celu zapewnienia, że ​​kluczowe mechanizmy obronne są dostępne w przypadku sporów TCPA: Czy: Uzyskaj wyraźną pisemną zgodę przed zainicjowaniem lub wysłaniem Telemarketingu Połączenia z konsumentami . Powinno być oczywiste, że uprzednia wyraźna zgoda jest krytycznym aspektem zgodności TCPA i obrony przed postępowaniem sądowym. Posiadanie udokumentowanej, wyraźnej, wyraźnej pisemnej zgody to najlepszy sposób, w jaki firma może całkowicie uniknąć pozwu TCPA lub być w najlepszej pozycji do obrony i szybkiego rozstrzygnięcia sporu sądowego. Odwrotnie, kontaktowanie się z telefonami komórkowymi konsumenta bez uprzedniej wyraźnej zgody stanowi wyjątkowo wysokie ryzyko odpowiedzialności TCPA. Wzrosła świadomość wśród prawników i konsumentów TCPA, a bariery w stosowaniu działań TCPA są stosunkowo niewielkie. Rzeczywiście, stworzono co najmniej dwie aplikacje na telefony komórkowe, aby umożliwić konsumentom tworzenie dokumentacji dotyczącej niechcianych robocallów i innych połączeń telemarketingowych i przekazywać te informacje bezpośrednio do kancelarii prawnych specjalizujących się w pozwach zbiorowych. 17 Do: Zapewnij jeden lub więcej mechanizmów wyłączenia. Chociaż nie jest to wyraźnie wymagane przez TCPA, wskazane jest posiadanie jasnych i łatwo dostępnych metod, które pozwolą konsumentowi zrezygnować (w przyszłości z jego zgody) na komunikację. Proces ten powinien umożliwiać przechwytywanie, dokumentowanie i przetwarzanie żądań rezygnacji w sposób zapewniający, że komunikacja przestanie być dostępna po rezygnacji. Niektóre przykłady obejmują umożliwienie konsumentowi zatrzymania, zakończenia lub czegoś podobnego lub skierowanie konsumenta do prostego formularza internetowego, który można łatwo ukończyć. Znaczenie umożliwienia konsumentom rezygnacji jest wzmocnione postanowieniem z 18 czerwca, które najwyraźniej wyjaśnia, że ​​konsumenci mogą w każdej chwili odwołać zgodę w każdy rozsądny sposób. Wykonaj: Wymagaj od wszystkich zewnętrznych dostawców lub partnerów marketingowych, aby przestrzegali TCPA. Zapoznaj się z działaniami i politykami zewnętrznych partnerów marketingowych, z którymi współpracujesz i upewnij się, że są zgodne z TCPA. Jak wspomniano powyżej, odpowiedzialność TCPA nie ogranicza się do strony, która inicjuje niezamówione połączenie lub faks z naruszeniem statutu. Sądy orzekły, że sprzedawca może być bezpośrednio odpowiedzialny na mocy TCPA za wiadomości wywoławcze wysyłane przez zewnętrzną firmę marketingową zaangażowaną w promocję sprzedawców towarów lub usług. W związku z tym firma nie może chronić się przed TCPA, zatrudniając osobę trzecią do obsługi bezpośredniej komunikacji z klientami. Zamiast tego, firma powinna założyć, że jakakolwiek działalność stron trzecich promująca lub komunikująca się o produkty lub usługi firmy mogłaby narazić firmę na odpowiedzialność TCPA, tak jak gdyby sama firma dzwoniła. Wykonaj: Przejrzyj i skategoryzuj wysłane wiadomości. Potrzeba wcześniejszej wyraźnej pisemnej zgody zależy od tego, czy wiadomość lub zaproszenie traktowane jest jako telemarketing. Zasadniczo komunikat zawierający dowolne formy reklamy lub w inny sposób zachęcający konsumenta do zakupu lub korzystania z produktu lub usługi, może być interpretowany jako telemarketing. Zachowaj czujność, aby kampanie telemarketingowe i nie-telemarketingowe były oddzielne lub uzyskaj wcześniej wyraźną pisemną zgodę na wszystkie wiadomości. Wykonuj: Zachowaj komunikaty informacyjne Treść neutralna. Niektóre informacyjne wiadomości tekstowe - na przykład potwierdzające zgodę, rezygnację lub inny status klienta - muszą być neutralne pod względem treści i wolne od reklam lub promocji produktów lub usług. Chociaż FCC wskazało, że takie informacyjne lub potwierdzające wiadomości i połączenia mogą nie obciążać nadawcy odpowiedzialności TCPA, ochrona jest usuwana, jeśli wiadomość lub połączenie zawiera również informacje promocyjne lub reklamę. Do: Uczyń formularze zgody przejrzystymi, rzucającymi się w oczy i przyjaznymi dla użytkownika. Formularze zgody nie pozostawiają wątpliwości, że konsument wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości o szczególnym charakterze i że mogą być wysyłane za pomocą ATDS. W przypadku komunikacji telemarketingowej zgoda musi być pisemna i obejmować co najmniej: podpis osoby, do której należy zadzwonić (która może mieć formę elektroniczną lub cyfrową), wyraźne upoważnienie firmy do dostarczenia (lub spowodowania dostarczenia) do osoby wysyłające telemarketing za pomocą ATDS lub sztuczne lub wstępnie nagrane numer telefonu, na który sygnatariusz zezwala na otrzymywanie wiadomości lub wezwań do dostarczenia oraz oświadczenie, że dana osoba nie jest zobowiązana do wyrażenia zgody jako warunek zakupu jakiejkolwiek własności, towarów lub usług. 18 Do: Zachowaj wszystkie zapisy zgody na co najmniej cztery lata. Ustawa o ograniczeniu złożenia akcji TCPA wynosi cztery lata. W związku z tym zapisy zgody powinny być przechowywane przez co najmniej ten okres, nawet jeśli numer telefonu nie jest już częścią aktywnej kampanii marketingowej (tzn. Firma nie wykonuje już połączeń z tym numerem). W postępowaniu w sprawie TCPA zgoda jest obroną twierdzącą - ciężar spoczywa na oskarżonym, by udowodnić, że jest to zgoda, zazwyczaj za pomocą rekordowych dowodów. Nie należy: Zakładać, że zgoda otrzymana w przeszłości pozostaje ważna. FCC wprowadziła wymóg uzyskania uprzedniej pisemnej zgody na telemarketing od października 2017 r. 19 Firma nie może polegać na zgodzie, która była ważna w momencie jej oferowania, ale nie jest wystarczająca na mocy obowiązujących przepisów lub precedensu sądowego. Podobnie, rozporządzenie z 18 czerwca wyjaśnia, że ​​w przeciwnym razie ważna zgoda może stać się nieaktualna po upływie czasu w stopniu, w którym numery telefonów komórkowych zostaną ponownie przypisane. Ograniczona bezpieczna przystań przewidziana w Zamówieniu ochroni firmy przed odpowiedzialnością za pojedyncze połączenie z ponownie przydzielonym numerem. Firmy powinny co najmniej od razu usunąć numery telefonów komórkowych z ich bazy danych po otrzymaniu zawiadomienia, że ​​zgoda na kontakt została odwołana. Nie wolno: umieszczać zbędnych ograniczeń w zakresie zgody. Spory TCPA koncentrują się nie tylko na tym, czy konsument wyraził zgodę na kontakt, ale także na tym, czy kontakt wykracza poza zakres tej zgody. Podczas gdy należy zachęcać do przejrzystości i przejrzystości w dokumentach dotyczących zgody, przedsiębiorstwa często nakładają niepotrzebne granice na zakres tej zgody - najczęściej ograniczając liczbę zaproszeń lub tekstów, które będą umieszczać w danym okresie. Zastanów się uważnie, czy nie podawać sztywnego limitu liczby połączeń lub tekstów, które mogą być umieszczone - wszelkie połączenia przekraczające ten limit podlegają odpowiedzialności TCPA, niezależnie od ważnej zgody na kontakt z konsumentem. Taki zakres działań związanych z klasą zgody jest obecnie powszechny. 20 Nie należy: Zakładać, że urządzenie nie jest ATDS. Pamiętaj, że urządzenie nie musi w rzeczywistości funkcjonować jako ATDS podczas umieszczania zakwestionowanych połączeń lub wiadomości tekstowych. Nacisk kładziony jest na pojemność. i dekret z 18 czerwca FCC wydaje się wyjaśniać, że nawet jeśli urządzenie nie ma obecnej pojemności, może być uważane za ATDS, jeśli ma on jedynie zdolność do funkcjonowania (na przykład z przyszłymi zmianami) jako autodialer. Podsumowując, przedsiębiorstwa powinny zakładać, że korzystanie z dowolnego urządzenia elektronicznego do automatyzacji lub ułatwiania masowej komunikacji z konsumentami jest narażone na poważne ryzyko interpretacji jako ATDS. Nie należy: Zakładać, że jesteś bezpieczny od odpowiedzialności TCPA za pomocą marketingu lub sprzedawcy innej firmy. Jak wyjaśniono powyżej, odpowiedzialność zastępcza jest coraz ważniejszym obszarem sporów TCPA, w szczególności gdy strona trzecia, która zainicjowała połączenia lub teksty, jest odporna na osądy (na przykład poprzez niewypłacalność lub status korporacji zagranicznej). Chociaż firma może próbować chronić się poprzez wymagania umowne i klauzule odszkodowawcze, jest mało prawdopodobne, że takie umowy zapobiegną w pierwszej kolejności procesowi TCPA (i wynikającym z tego kosztom obrony), jeśli dostawca będący stroną trzecią naruszy TCPA. 3 Patrz Nunes v. Twitter, Inc. Nr 14-02843 (N. D. Cal.) Glauser przeciwko GroupMe. Nr 11-cv-2584 (nr kat.). 4 Zob. Friedman przeciwko LAC Basketball Club, Inc. Nr 2: 13-cv-00818 (C. D. Cal.) Wójcik v. Buffalo Bills, Inc.. Nr 8: 12-cv-02414 (M. D. Fla.). 5 Zobacz Rooney v. Rite Aid Corp. Nr 3: 14-cv-01249 (S. D. Cal.) Lowe v. CVS Pharmacy, Inc. No. 1: 14-cv-3687 (N. D. Ill.). Wszystkie traktaty Bloomberg BNA są dostępne na zlecenie stałe, co gwarantuje, że zawsze otrzymasz najnowszą wersję książki lub uzupełnienie tytułu zamówionego w dziale książki Bloomberg BNAs. Jak tylko zostanie opublikowany nowy suplement lub wydanie (zwykle co roku) dla tytułu, który wcześniej został zakupiony i zażądano, aby został złożony na podstawie stałego zamówienia, prosimy o przesłanie go do ciebie w celu sprawdzenia przez 30 dni bez żadnych zobowiązań. W tym okresie możesz (a) honorować fakturę i otrzymać 5 rabatów (oprócz innych rabatów, do których możesz się kwalifikować) od aktualnej ceny aktualizacji, plus koszty wysyłki i (b) zwrócić książka (y), w takim przypadku faktura zostanie anulowana po otrzymaniu książki (książek). Zadzwoń do nas, aby uzyskać zwrotną etykietę UPS do opłacenia z góry. To takie proste i łatwe. Co najważniejsze, stałe zlecenia oznaczają, że nigdy nie będziesz musiał się martwić o aktualność informacji, na których polegasz. Możesz w dowolnym momencie przerwać stałe zlecenia, kontaktując się z nami pod numerem 1.800.960.1220 lub wysyłając e-mail do booksbna. Poinformuj mnie o stałych zamówieniach po cenie 5 rabatów od wszystkich przyszłych aktualizacji, a także o wszelkich innych upustach, na które mogę zasługiwać. (Zwrot w ciągu 30 dni.) Powiadom mnie, gdy będą dostępne aktualizacje (nie zostanie utworzone zlecenie stałe). Ten raport Bloomberg BNA jest dostępny w stałej kolejności, co gwarantuje, że wszyscy otrzymają najnowsze wydanie. Ten raport jest aktualizowany co roku, a my wyślemy ci najnowsze wydanie po jego opublikowaniu. Logując się do stałego zlecenia, nigdy nie będziesz musiał się martwić o aktualność potrzebnych informacji. Możesz także przerwać stałe zlecenia w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod numerem 1.800.372.1033, opcja 5, lub wysyłając nam e-mail na adres researchbna. Wyślij do mnie zlecenie stałe Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe wersje (nie zostanie utworzone zlecenie stałe) POMAGAMY UZYSKAĆ ​​WŁAŚCIWE DECYZJE INWESTYCYJNE Twoja podróż do życia bez problemów finansowych zaczyna się od odpowiedniej wiedzy Inteligentniejszy sposób na zarządzanie Twoimi inwestycjami przyszłość finansowa, którą chcesz Zapewnić strategiczne usługi doradcze i rozwiązania finansowe Jesteś utalentowany, zaangażowany i zaangażowany. Nie możemy się doczekać, aby cię poznać. Nowości w handlu Niezależnie od zapytania, nasz dział pomocy technicznej pomoże Wam ZAINTERESOWAĆ INWESTORÓW: -) Zapobieganie nieautoryzowanym transakcjom na koncie. Zaktualizuj swoje identyfikatory numeru telefonu komórkowego u maklera papierów wartościowych. Otrzymuj informacje o swoich transakcjach bezpośrednio z Exchange na swój telefon komórkowy na koniec dnia b) KYC jest jednorazowym ćwiczeniem podczas transakcji na rynkach papierów wartościowych - po przeprowadzeniu KYC za pośrednictwem zarejestrowanego pośrednika SEBI (broker, DP, Mutual Fund itp.), nie musisz poddawać tego samego procesu ponownie, gdy zbliżasz się do innego pośrednika c) Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom na swoim koncie demat. Zaktualizuj swój numer telefonu komórkowego u swojego uczestnika depozytariusza. Otrzymuj powiadomienia o zarejestrowanym telefonie komórkowym na wszystkie transakcje debetowe i inne ważne transakcje na koncie demat bezpośrednio z CDSL NSDL tego samego dnia. (Wydane w interesie inwestorów). Przed inwestowaniem należy dokładnie zapoznać się z dokumentem ujawniającym ryzyko i zaleceniami Dos Donts zaleconymi przez giełdę. Spółki grupy Arihant są zarejestrowanymi pośrednikami i dealerami. Numer rejestracyjny SEBI dla BSE - INB 010705532 INF 010705532 NSE - INB 230783938 INF 230783938 INE230783938 MSEI - INE260783938 NSDL - IN-DP-127-2018 DP ID-IN301983 CDSL DP ID-43000 NCDEX - 00080 MCX - 10525 AMFI - ARN 15114 SEBI Kupiec Banking Regn. Nie. - MB INM 000011070 SEBI Research Analyst Regn. No. - INH000002764. Arihant Capital Markets Ltd świadczy usługi w zakresie towarowych transakcji na instrumentach pochodnych za pośrednictwem swojej spółki grupy Arihant Futures i Commodities Ltd. Należy uważnie przeczytać dokument dotyczący ujawniania ryzyka, zgodnie z zaleceniami SEBI FMC i Dos Donts firmy NCDEX. Obecni klienci mogą wysyłać swoje skargi na zgodność z przepisami. Zastrzeżenie: Arihant Capital Markets Limited i Arihant Futures Commodities Limited są zaangażowane w transakcje oparte na klientach i własnościowe na różnych giełdach towarowych i towarowych. Copyright 2018 Arihant Capital Markets Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone. 1011 Solitaire Corporate Park, Andheri Ghatkopar Link Road, Chakala, Andheri (E), Mumbai - 4000093. Email: contactusarihantcapitalcopy Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 Edelweiss odnosi się do Edelweiss Broking Limited. Edelweiss Broking Ltd: INZ000005231 (NSE, BSE i MCX-SX). Edelweiss Broking Ltd. działa w charakterze dystrybutora dla funduszy wzajemnych posiadających numer rejestracyjny AMFI - 70892. Inwestycje w fundusze wzajemne są obarczone ryzykiem rynkowym. Please read all scheme related documents carefully before investing. Investment in the securities involves risks. The user is required to undergo risk profiling before investing. Guided view is indicative in nature and is based on the information provided by the user voluntarily. Each user of this information should make such investigation as it deems necessary to arrive at an independent evaluation of an investment in the securities of companies referred here (including the merits and risks involved), and should consult his own advisors to determine the merits and risks of such investment. Past performance is not necessarily a guide to future performance. Broking services offered by Edelweiss Broking Limited under SEBI Registration No. INZ000005231 (NSE, BSE and MSEI) Research services offered by Edelweiss Broking Ltd. under SEBI Registration No. INH000000172. Investor grievance resolution team: 040-40316936. Name of the Compliance Officer: Mr. Dhirendra P. Rautela, Email ID: Complianceofficer. ebledelweissfin. Corporate Office: Edelweiss House, Off CST Road, Kalina. Mumbai - 400098. Maharashtra. India Tel. (022) 4009 4400 4088 5757 . Disclaimer Broking services offered by - Edelweiss Broking Ltd. under SEBI Registration no. INZ000005231 (NSE, BSE amp MSEI. Corporate office: Edelweiss House, OFF CST Road, Kalina, Mumbai 400098, Tel. (022) 4009 4400 4088 5757 4088 6278. KYC is one time exercise while dealing in securities markets - Once KYC is done through a SEBI registered intermediary (broker, DP, Mutual Fund, etc.), you need not undergo the same process again when you approach another intermediary. Prevent unauthorised transactions in your trading account - Update your mobile numbersemail IDs with your stock broker(s). Receive information of your transactions directly from exchange on your mobileemail at the end of the day. Prevent unauthorized transactions in your demat account - Update your mobile number with your Depository Participant, to receive alerts on your registered mobile number for all debit and other important transactions in your demat account directly from NSDLCDSL on the same day. - Issued in the interest of the investors. SEBI Notification for all investors including retail indivi dual investors for all public issues opening on or after January 01, 2018 - No need to issue cheques by investors while subscribing to IPO. Po prostu wpisz numer konta bankowego i zaloguj się w formularzu wniosku, aby upoważnić twój bank do dokonania płatności w przypadku przydziału. Bez obaw o zwrot pieniędzy, ponieważ pieniądze pozostają na koncie inwestorów.

No comments:

Post a Comment