Tuesday 5 December 2017

Ahrens średnia ruchoma formuła


Poznaj historię hipnozy - fascynujący temat Od magicznej mocy do codziennego trance Historia hipnozy jest pełna sprzeczności. Z jednej strony historia hipnozy przypomina nieco historię oddychania. Podobnie jak oddychanie, hipnoza jest nieodłączną i uniwersalną cechą, dzieloną i doświadczaną przez wszystkie ludzkie istoty od zarania dziejów. Z drugiej strony, dopiero w ciągu ostatnich kilku dekad uświadomiliśmy sobie, że sama Hypnosis zmienia się od tysiącleci, ale nasze zrozumienie jej i nasza zdolność do jej kontrolowania zmieniło się dość głęboko. Historia hipnozy jest więc historią tej zmiany percepcji. W XXI wieku nadal istnieją ci, którzy postrzegają hipnozę jako rodzaj okultystycznej mocy. Ci, którzy wierzą, że hipnoza może służyć do czynienia cudów lub kontrolowania umysłów, oczywiście podzielają poglądy konsensusu, które panowały przez stulecia. Zarejestrowana historia pełna jest kuszących przebłysków rytuałów i praktyk, które wyglądają bardzo podobnie do hipnozy z nowoczesnej perspektywy, od wizji buddyjskich 8221 hinduskich Wedy do magicznych tekstów ze starożytnego Egiptu. Praktyki te są zwykle wykorzystywane do celów magicznych lub religijnych, takich jak wróżby lub komunikowanie się z bogami i duchami. Ważne jest jednak, aby pamiętać, że to, co nazywamy okultyzmem, było naukowym ustanowieniem swoich czasów, dokładnie w tym samym celu, co współczesna nauka 8211, lecząca ludzkie choroby i zwiększającą wiedzę. Z zachodniego punktu widzenia decydujący moment w historii hipnozy nastąpił w XVIII wieku (zbiegając się z Oświeceniem i Wiekiem Rozumu). Praca Franza Mesmera. między innymi, może być postrzegana zarówno jako ostatni rozkwit hipnozy 8220, jak i pierwszy rozkwit 8220scientific8221. Mesmer był pierwszym, który zaproponował racjonalną podstawę skutków hipnozy. Chociaż teraz wiemy, że jego pojęcie 8220animalnego magnetyzmu8221, przeniesionego z uzdrowiciela na pacjenta przez tajemniczy płyn eteryczny, jest beznadziejnie złe, było mocno oparte na aktualnych ideach naukowych, w szczególności na teoriach grawitacji Isaaca Newtona. Mesmer był także pierwszym, który opracował spójną metodę hipnozy, która została przekazana i rozwinięta przez jego zwolenników. To była wciąż bardzo rytualna praktyka. Na przykład sam Mesmer lubił wywoływać masowe indukcje, łącząc swoich pacjentów liną, po której mógłby przejść jego fizyczny magnetyzm 8221. Lubił też przebierać się w płaszczu i grać eteryczną muzykę na szklanej harmonijce, kiedy to się działo. Popularny obraz hipnotyzera jako postaci charyzmatycznej i mistycznej może być mocno datowany na ten czas. Nieuchronnie te magiczne pułapki doprowadziły do ​​upadku Mesmer8217 i przez długi czas hipnoza była niebezpieczna dla każdego, kto szukałby głównego nurtu kariery. Niemniej jednak upartym faktem było to, że hipnoza zadziałała, a XIX wiek charakteryzuje się osobami starającymi się zrozumieć i zastosować jej skutki. Chirurdzy i lekarze tacy jak John Elliotson i James Esdaille byli pionierami w medycynie, ryzykując swoją reputację, podczas gdy badacze tacy jak James Braid zaczęli usuwać ukryte warstwy mesmeryzmu, ujawniając fizyczne i biologiczne prawdy w sercu zjawisko. Dzięki ich wytrwałości i wysiłkom, do końca wieku hipnoza została zaakceptowana jako ważna technika kliniczna, studiowana i stosowana na wielkich uniwersytetach i szpitalach w ciągu dnia. Trend ten trwał nadal w XX wieku, choć pod pewnymi względami hipnoza została uwięziona przez jego własny szacunek, ponieważ stała się pogrążona w niekończącej się debacie akademickiej na temat 8220 stan 8221 lub 8220non-state8221. Ta zagadka 8211 sprawia, że ​​hipnoza ma rzeczywistą, fizyczną podstawę, albo nie 8211 ostatecznie okazało się raczej sterylne. Jednak ważne zmiany miały miejsce w innym miejscu. Przede wszystkim środek hipnotycznej grawitacji przeniósł się z Europy do Ameryki, gdzie miały miejsce wszystkie najważniejsze przełomy XX wieku. Po drugie, hipnoza stała się fenomenem popularnym, czymś, co było coraz bardziej dostępne dla laika, poza laboratorium lub kliniką. W tym samym czasie zmienił się styl hipnozy, z bezpośredniej instrukcji wydanej przez autorytarną postać (spuścizna charyzmatycznego mesmerysty) do bardziej pośredniego i permisywnego stylu indukcji transem, opartego na subtelnie perswazyjnych wzorcach językowych. Było to w dużej mierze zasługą pracy terapeutów takich jak Milton H. Erickson. Co ważniejsze, być może, hipnoza stała się coraz bardziej praktyczna i uważana za przydatne narzędzie do łagodzenia psychologicznego dystresu i wywoływania głębokich zmian w różnych sytuacjach. Temat ten jest kontynuowany do dnia dzisiejszego. Postępy w neurologicznej nauce i obrazowaniu mózgu, wraz z pracą brytyjskich psychologów, Joe Griffina i Ivana Tyrrela, którzy powiązali hipnozę z ruchem Rapid Eye Movement (REM), pomogły również rozwiązać debatę 8220 status-państwo8221, wnosząc hipnozę i hipnotyczny trans do sfera codziennego doświadczenia. Jednocześnie, natura 8220 niezwykłej świadomości jest lepiej rozumiana jako seria stanów transowych, do których wchodzimy i wychodzimy cały czas. Historia hipnozy jest więc jak poszukiwanie czegoś, co było od początku oczywiste, a teraz możemy zobaczyć, że to, co jest powszechnym zjawiskiem, jest nierozerwalną częścią bycia człowiekiem. Przyszłością hipnozy będzie pełne uświadomienie sobie niesamowitego potencjału naszych naturalnych zdolności hipnotycznych. Komentarze do tego wpisu są zamknięte. Zapraszamy do Babylon Floral Design, najbardziej unikalnego butiku kwiatowego Denvers, specjalizującego się w najnowocześniejszych kwiatowych wzorach i wyjątkowych przedmiotach upominkowych. Staramy się dostarczać najbardziej wyszukane aranżacje i usługi dla osób i wydarzeń, przekształcając myśli i uczucia w florystyczną sztukę, używając koloru, tekstury, formy i stylu do komunikacji. Zachęcamy do przeglądania naszej galerii i bloga, aby dowiedzieć się, co robimy, a następnie odwiedzić naszą stronę zamówień, aby uzyskać unikalne podejście do zamawiania kwiatów. Codziennie ręcznie selekcjonujemy nasze kwiaty i przewozimy duży asortyment świeżych storczyków i tropików wraz z sezonowymi dodatkami. W przypadku specjalnych życzeń zadzwoń dzień wcześniej i zamów, co chcesz. Cieszymy się, że możemy zaoferować ogólnokrajową dostawę i stowarzyszenie z konsorcjum wspaniałych kwiaciarni, oferujące wyjątkowy kwiatowy wzór do dostaw w całej Polsce i na całym świecie. Jeśli chcesz dokonać zakupu, a Twój adres rozliczeniowy i karta kredytowa znajdują się poza terytorium Stanów Zjednoczonych, zadzwoń do sklepu, aby zamówić. Zapewniamy bezpieczne zamawianie przez Internet 24 godziny na dobę, ale nie dostarczamy w niedziele ani w większość ważnych świąt. Babylon Floral 1223 East 17th Ave. Denver, CO 303.830.6855Ferrari Dino 206GT, 246GT i 246GTS: Poradnik kupna i recenzja (1969-1974) Ferrari Dino 206GT, 246GT i 246GTS: Poradnik kupna i recenzja (1969-1974) classicandperformancecar Classic i Performance Car Classic i Performance Car Ever wondered dlaczego Dino 246, powszechnie znany jako Ferrari Dino, faktycznie nie nosi plakietki Ferrari Nazwa Dino była używana w tym dziecięcym Ferrari od początku produkcji w 1968 roku, jako hołd dla syna Enzorsquos ndash Alfredo lsquo Dinorsquo Ferrari ndash, który zmarł w bardzo młody wiek 24 lat. Ferrari chciało zaoferować mniejszy, tańszy model ndash, wykorzystujący silnik V6 o małej pojemności opracowany do użytku w Formule 2 i używany przez Fiata w swoich najlepszych modelach Dino. Wprowadzona jako osobna marka, Ferrari DNA było mocne w modelach Dino i było odpowiedzialne za pomoc Ferrari w zwiększeniu wysiłków produkcyjnych we wczesnych latach siedemdziesiątych. Był to również pierwszy z długiej linii dwumiejscowych silników Ferrari o średniej mocy. Dawno, dawno temu, Dino był również tanim Ferrari. Możesz wybrać jedną na kilka tysięcy funtów. W dzisiejszych czasach dobry Dino pcha 3 500 funtów lub trzy do czterech razy więcej niż najlepszy 308 GTB. Dlaczego Dino stało się tak cenne? Cóż, rozmiar jest wszystkim, jak mówią, a kompaktowy Dino ma klejnotową jakość, jaką można znaleźć w stosunkowo niewielu samochodach sportowych najwyższej klasy. Jego obsługa jest wysublimowana, a jego 2,4-litrowy silnik V6 ndash pochodzący z jednostki wyścigowej Ferrari ndash brzmi fantastycznie, gdy jest nawinięty w kierunku czerwonej linii o wartości prawie 8000 obr./min. Dino to także samochód, którym wielu współczesnych entuzjastów średniego wieku pragnie w młodości, więc wiele osób chce je mieć, ale przeżyje tylko około 2500 samochodów. Podaż i popyt, i to wszystko. Głównym problemem, który zawsze nawiedzał wielu potencjalnych nabywców Dino, jest fakt, że istnieje tak wiele możliwości zakupu bardzo złego przykładu. Ferrari mogło zrobić świetną robotę inżynierii pięknego samochodu i ndash było naprawdę wyjątkowe, ale standardy jakości wykonania były kompletnie okrutne. Rdza jest poważnym problemem, jak można się spodziewać, i to w dużej mierze dlatego, że samochody nie miały formy antykorozyjnej w fabryce, z wieloma pułapkami rdzy i słabo przykrytymi (lub w niektórych przypadkach odsłoniętymi metalami) powierzchniami. Przeczytaj więcej o gorących punktach korozji poniżej, ale przygotuj się do odrobienia pracy domowej, jeśli twoja paczka jest naprawdę zainteresowana Dino. Które Dino kupić Twój menedżer banku zazwyczaj odpowiada na to pytanie, ponieważ różnica w cenie między różnymi modelami Dino jest znaczna. Najczęściej stosowanym, najtańszym i prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem jest coupe 246GT. W zestawie stalowe panele nadwozia i czterosuwowy, żelazny blok 2.4-litrowy silnik V6, ten samochód sprzedawał się bardzo dobrze, gdy był nowy, a ostatecznie wyprodukowano około 2500. Mimo, że coupe jest najlepszą opcją we wszystkich modelach Dino, to najbardziej pożądana jest wersja 246GTS z targa, szczególnie jeśli Twój samochód jest wyższy od przeciętnego włoskiego kierowcy sportowego z lat 60-tych. Nie tylko usłyszysz nieco więcej tego wspaniałego silnika V6, ale także czujesz się o wiele mniej klaustrofobicznie. Najwcześniejsze 2,0-litrowe modele Dino 206 są dziś najcenniejsze, ponieważ tylko około 150 z nich zostało kiedykolwiek zbudowanych. Realistycznie rzecz biorąc, modele te są przeznaczone dla zagorzałych kolekcjonerów Ferrari, ponieważ późniejsze modele są zarówno lepsze w prowadzeniu, jak i łatwiejsze do znalezienia w dobrym stanie. Większość ocalałych została już przywrócona do różnych standardów. Identyfikacja jakości wykonania jest głównym wyzwaniem stojącym przed nabywcą Dino. Oczywistym rozwiązaniem jest zakup projektu renowacji i zbudowanie idealnego samochodu, ale choć może to brzmieć jak proste rozwiązanie, tani Dinos po prostu często pojawia się na wyprzedaży. Kosztem (dobrego) przywrócenia z łatwością sięgającego powyżej 10000 funtów, liczby te zawsze sumują się. Wydajność i specyfikacja Były krzywe w stylu dinersquos Pininfarina są ogromną częścią ich atrakcyjności, ale ich naprawa jest czasochłonna i wymagająca. Nawet najprostsze zadania, takie jak wymiana zgniłych prochów, będą kosztować tysiące. I rzadko tam się zatrzymuje. byk Niektóre auta z Wielkiej Brytanii były doczepione od nowych, ale w większości nie miały ochrony przed rdzą. Nawet z ochroną przed rdzą jest niewiele, aby zapobiec korozji nadwozia Dinorsquos. bull Zabierz samochód na rampę i zlecaj inspektorowi sprawdzenie każdego centymetra, ponieważ płacąc najwyższe pieniądze za idealny samochód, należy podjąć wszelkie środki ostrożności. Otwory w panelach Dodgy'ego są natychmiastową grą źle odrestaurowanego samochodu, więc uważaj na to. Silniki byków są niezawodne, ale mają tendencję do cierpią z powodu braku użycia więcej niż cokolwiek innego ndash wspólnego problemu z samochodem tego rodzaju. Na szczęście blok wykonany jest z żeliwa, co oznacza, że ​​są dość trwałe. Byk Itrsquos to bardzo prosty silnik, a tam jest dużo specjalistycznej wiedzy, ale oczywiście nie musisz go odbudowywać, chyba że musisz, więc szukaj niebieskiego dymu oznaczającego zużycie nudziarza. byk Wycieki rozrządu i wybić krzywki, jeśli serwisowanie jest zaniedbane. Korekta jest wymagana co 6000 mil lub tak, z częstymi zmianami oleju, przyczyniając się do poprawy długowieczności inżynierów. byk Ciężary od dystrybutora mają tendencję do autodestrukcji i usuwania zawrotów głowy, zbyt ndash można kupić programowalną jednostkę elektroniczną, co jest wartościową ofiarą dla oryginalności. bull Części skrzyni biegów i części zapasowe są większym problemem. Itrsquos to naprawdę wspaniały rsquobox, ale musisz pozwolić, by olej się rozgrzał i nie wymusić zmiany rsquo. Ciężko pracujący poprzedni właściciel mógł spowodować zużycie lsquobox. byk Wnętrza były na ogół winylowe, ze skórzanymi siedzeniami jako opcja, chociaż blaty na desce rozdzielczej zawsze były przycinane w sztucznym zamszowym materiale, który szybko zanikał. Oczywiście, sprawdź, czy wszystkie wskaźniki działają, i oczekuj, że dziwny elektroniczny gremlin byk Air-con nie był wariantem brytyjskim, a GT rozgrzewa się w środku, co jest jednym z obszarów, gdzie otwarte wyniki GTS pojawiają się latem. Historia modelu Październik 1965: Prototyp Dino pokazany w paryskim salonie. 1968: Pierwsza produkcja Dino zbudowana jako 206GT, z 2-litrowym silnikiem V6 pochodzącym z jednostki wyścigowej o nazwie po Alfredo lsquoDinorsquo Ferrari, synem Enzorsquosa, który zmarł na dystrofię mięśniową w 1956 roku. Marzec 1969: Pierwszy Dino 246GT zbudowany z powiększonym 2,4-litrem V6. Zastępuje on 206GT, który kończy produkcję w kwietniu po 150 przykładach, brak w RHD. Październik 1970: Pierwsza konstrukcja RHD UK-spec 246GT, podwozie nr. 01134. Marzec 1972: Debiut Tarasy na GTS zadebiutował na Geneva Show. 1974: GT i GTS wycofano z produkcji, od lutego do lipca. Wyprodukowano łącznie około 4100 samochodów, z czego 488 GT i 235 GTS to RHD. Właściciele klubów, fora i strony internetowe byk ferrariownersclub. co. uk ndash Ferrari Właściciele Club UK byk niezależnyferrariservicing. co. uk ndash Ferrari serwisujący specjalista byk ferrariclubracing. co. uk ndash Ferrari racing klub byk ferrarichat ndash Forum entuzjastów i właścicieli Ferrari Podsumowanie i ceny The Dino jest koneserem Ferrari. Itrsquos nie jest supersamochodem, przynajmniej według współczesnych standardów, ale jest wystarczająco energiczny, by czerpać radość, oferując old-schoolowe sterowanie zwrotne i przyjemność z jazdy. I wygląda po prostu wspaniale. Jednakże, chociaż jest dość trudno znaleźć rsquo80s Ferrari thatrsquos w naprawdę dobrej kolejności, wyśledzenie naprawdę fajnego samochodu rsquo70s jest jeszcze trudniejsze. Oryginalność i historia, jak zawsze, są kluczem. Całkowicie niezainteresowany Dinos jest prawie nieznany, więc dowiedz się, jakie prace naprawcze zostały wykonane i przez kogo. Należy pamiętać, że starsza renowacja, która miała czas, aby pokazać jakiekolwiek ukryte problemy, może być bezpieczniejszym rozwiązaniem niż ostatnia praca. A kiedy znajdziesz odpowiedni samochód, przekonaj się, że samochody z niestandardowymi kolorami lub specyfikacjami są zazwyczaj o 20 procent niższe niż w przypadku zabrudzonego Itrsquos. Nic dziwnego, że najwcześniejszy i najrzadziej kupowany 206GT ze stopu jest obecnie na szczycie rynku, zaczynając od 350 000 funtów za projekt do ponad 650 000 funtów za doskonały przykład. Dobry Dino 246GTs waha się od 250,000 funtów350,000, z górą GTS na szczycie targi na około 400 000 funtów. Ostatnia aktualizacja: 12 stycznia 2017 Samochody Ferrari Dino na sprzedaż

No comments:

Post a Comment