Monday 18 December 2017

Moja ulubiona strategia forex


INFORMACJE O SYSTEMIE iForex jest oparty na moim dwunastoletnim doświadczeniu handlowym. Poprzez wdrożenie opłacalnych i sprawdzonych metod, które uznałem za najbardziej skuteczne, stworzyłem ten system. iForex łączy handel cenami akcji, kanały, SR, trendy, ilość i cykle rynkowe. Pozwól mi pokazać, jak iForexStrategy działa na moich ulubionych parach walutowych. (Przykłady to M30 TF) EURUSD KRÓTKI POZYCJA (SPRZEDAŻ) HANDEL Skumulowane ponad 10 000 Pipsów Bardzo polecam iForexStrategy każdemu, kto jest zdeterminowany, aby zarobić poważne dochody dzięki obrotowi na rynku Forex. Dzięki Davidowi za ten fantastyczny, łatwy w obsłudze i przede wszystkim bardzo dochodowy system. x Oscillator jest jedyną w swoim rodzaju oscylatorami wskaźnikowymi. Autorzy x Oscillator, aby ustawić go jako opłacalny wskaźnik, który może być wykorzystywany do niezależnego handlu. Ale moim zdaniem X Oscillator może być używany tylko jako dodatkowy filtr w systemie transakcyjnym. Charakterystyka platformy Oscylator Chifbaw: Metatrader4 Pary walutowe: Dowolny Czas handlu: Dowolny, zalecany H4 lub D1 Ramy czasowe: Dowolny Zalecany broker: Alpari x Oscillator, podobnie jak większość oscylatorów, wykazuje dobre wyniki w handlu z trendem i nie jest niezawodny podczas ruchu bocznego. Stosując wskaźnik x Oscillator zauważ, że jest najbardziej efektywny, gdy jest używany w połączeniu z poziomami oporu podtrzymującego i wzorami świecowymi, czyli dodatkowymi znakami, które sygnalizują sprzyjający moment wejścia na rynek. To znacznie zwiększa szanse na opłacalne wydatki na handel, ale nie jest 100 unikalnym i wystarczającym wskaźnikiem dla decyzji o zakupie lub sprzedaży. W archiwum xOscillator. rar: xOscillator. ex4 xOscillator. tpl x Oscillator User Guide. pdf Bezpłatne pobieranie x Wskaźnik oscylatora filespeedydownload348378YjlmZ 496 Views middot Wyświetl Upvotes middot Nie dla reprodukcji Moją ulubioną strategią dla handlu forex jest strategia Price Action. Osiągają sukcesy na rynku Forex z powodu samej akcji cenowej. Zasadniczo pozwala podjąć świadomą decyzję o otwieraniu transakcji, które prowadzą do większego prawdopodobieństwa zamknięcia zysków. Oprócz tego bardzo dobrze zarządzam stratami. Nigdy nie pozwoliłem, by moje umowy wygasły z końcem z większą stratą, niż ustawiłem w moim z góry ustalonym zatrzymaniu. Co więcej, każdy z moich zysków to 3-krotność strat. Tak więc ostatecznie osiągam duży zysk, nawet gdy liczba transakcji przynoszących straty przewyższa zyski. P. S. Opracowałem solidny kalkulator do określania idealnego stop loss za transakcję na rynku Forex. Jest dostępny do pobrania na bio do tej odpowiedzi. 208 Odsłony middot Wyświetl Upvotes middot Nie dla reprodukcji Toby Marshall. Forex Trader od 8 lat Moja strategia to głównie akcja cenowa na strefach sr. Przeważnie handluję na wykresie 1-godzinnym z codziennym katalizatorem akcji cenowych. Za każdym razem, gdy rynek drukuje sygnał akcji ceny na dobę, albo pochłonięty lub pinbar, taki miałby pasujący sygnał podczas Londynu lub godziny po Nowym Jorku. 93 wyświetleń Middot Zobacz Upvotes middot Nie dla reprodukcji Ana Fuata. 12 lat doświadczenia w handlu forex - więcej tutaj fidioforexsignals Moją odpowiedzią byłaby strategia Forex, którą obecnie stosuję, zwaną Strategią Recognition Pattern Candlestick. To mój ulubiony - i sam go opracowałem. 207 Widoki Middot View Upvotes Middot Nie dla Reprodukcji Middot Odpowiedź wymagana przez Sigourney SchifferMy Ulubione wskaźniki odwrócenia na rynku Forex Bardzo ważne jest, aby wiedzieć, kiedy cena będzie odwracać się lub odtwarzać, ponieważ będzie w stanie ostrzec Cię przed wyjściem z aktualnej pozycji przed rynek ją odbiera lub może również ostrzec cię o wejściu do handlu, aby odwrócić zamiar. Dlatego w dzisiejszym poście podzielę się z wami kilkoma wskaźnikami, których używam do identyfikacji możliwego odwrócenia lub przynajmniej zniesienia. Jak zwykle, te wskaźniki nie będą w stanie zidentyfikować odwrócenia 100 czasu, ponieważ handel jest grą prawdopodobieństwa, ale są one dość dokładne. 1) Wskaźnik MACD 8211 Jednym ze sposobów użycia wskaźnika MACD do identyfikacji odwrócenia jest jego histogram. Kiedy jesteś w ruchu do góry i widzisz skróty histogramu MACD, jest to znak, że kupujący tracą siłę i nadchodzi możliwe odwrócenie. Jeśli jesteś w ruchu w dół i widzisz skrócenie histogramu poniżej linii wody, to znak, że sprzedawcy tracą siłę, a kupujący zyskują na sile. 2) Wskaźnik CCI 8211 Jeśli chodzi o WIK, zwykle używam znaku 200 jako znaku odwrócenia. Kiedy cena przekroczy poziom 200, poczekam, aż wróci do poziomu 100, zanim przejdę do handlu odwrotnego. Jeśli spadnie poniżej znaku -200, poczekam, aż przejdzie do znaku -100, zanim wejdę do handlu. Poza powyższymi 2 wskaźnikami, korzystam również z niektórych wzorów świecowych, aby pomóc mi w identyfikacji możliwego odwrócenia. 1) Spinning Top 8211 Bączek składa się z krótkiego korpusu z długim knotem u góry iu dołu. Jest to zwykle oznaką niezdecydowania wśród kupujących i sprzedających. Jeśli pojawia się pod koniec silnego trendu, zwykle jest oznaką możliwego odwrócenia. 2) Tory kolejowe 8211 Napisałem na tym świeczniku kolejowym wzór, który można przeczytać tutaj. Tor kolejowy jest oznaką, że kupcy znajdują się w niewłaściwej pozycji, a 2 długie przeciwległe świece powstają, gdy handlowcy szybko wychodzą z niewłaściwej pozycji i wchodzą na przeciwną stronę. Jeśli zauważysz, że wskaźniki pokazujące ten sam sygnał odwrócenia wraz z tworzeniem jakichkolwiek odwróconych wzorów świecowych, znacznie zwiększy to szansę na odwrócenie ceny. Jeśli masz jakieś zalecenia dotyczące wskaźników odwrócenia, nie krępuj się komentować poniżej, ponieważ Twoje dane wejściowe będą bardzo przydatne dla wszystkich tutaj. Dziękuję za regularne aktualizowanie moich wpisów. Zawsze było przyjemnością i wzbogacaniem czasu, aby ją przeczytać. Czy chciałbyś zasięgnąć porady w tej sprawie? Widziałem, że moi przyjaciele mają oczekujące zamówienia i nie muszą cały czas siedzieć przed ekranem, czy mogę sprawdzić, czy są one przeznaczone dla dłuższych inwestorów i jakie są kryteria, na które zwracają uwagę. ponieważ przed złożeniem oczekującego zamówienia wydaje mi się, że poprzez wsparcie i opór8230 potrzebujesz porady eksperta. Masz rację, mówiąc, że twoi przyjaciele używają wsparcia i oporu. Po określeniu poziomu silnego wsparcia i oporu, możesz umieścić oczekujące zamówienie na wpis, jeśli cena faktycznie trafi w wsparcie lub opór. Jest to bardzo przydatne, jeśli nie lubisz siedzieć przed komputerem przez cały dzień. Dziękuję za te informacje Jestem początkującym i przeczytałem wiele wyjaśnień dotyczących handlu, ale nie spotkałem się z tak dobrym wyjaśnieniem, ponieważ to jest twoje. Wszystko, co mówisz, jest po prostu wyjaśnione i łatwe do zapamiętania. Dziękuję Ci bardzo. Zaprenumeruję Twój biuletyn Pozdrowienia z Chorwacji Tak, jest bardzo dobra. Kiedy zauważę zmianę -0.0004 lub więcej z nowo utworzonego świecznika i jego poprzednika podczas długich podróży, zamknę swoją pozycję i zacznę sprzedawać. Także gdy zauważę różnicę 0,0004 lub więcej między nowo utworzonym świecznikiem i jego poprzednim, podczas gdy krótki, będę zamknąć moją pozycję i rozpocząć sprzedaż. Thks za udostępnienie tak nieocenionych informacji wszystkim tutaj. Kelvin bardzo dziękuje. Nie uwierzysz, że codziennie sprawdzam pocztę w oczekiwaniu na wiadomość od Ciebie. I pls, jak dostosować wejście dla wskaźnika soscastic, aby uzyskać powolny soscastic. Jeszcze raz dziękuję Cześć, Kelvin, bardzo dziękuję za wsparcie, oni byli bardzo cenni. Kiedy powiedziałeś, że czekasz na możliwość handlowania w ciągu 15 minut i udasz się do 5 minut, aby uzyskać lepszy handel, masz na myśli, że gdy tylko zobaczysz możliwość handlowania na 15 minutach, po prostu idź od razu do 5 minut, aby zawrzeć transakcję, której używam. handlować, ale w inny sposób. Używam wartości macd jako sygnału handlowego. Kiedy zauważyłem różnicę -0,0004 między wartością macd świecy a kolejną, przygotowuję się do zajęcia swojej pozycji. Tak, kiedy widzę możliwość handlowania w ciągu 15 minut, przeprowadzę się do 5 minut i poczekam na dobrą okazję do wejścia, zanim uruchomię handel. Jeśli chodzi o wpis, używając wartości MACD, brzmi interesująco. Czy to dobrze Tamil Selvan mówi: Panie, ja regularnie czytam twoją pocztę, poza lekturą Zapisałem każde wyjaśnienie twojego wpisu, by móc go później wykorzystać. Naprawdę jesteś JAMES BOND 00782308230 Thks za odwiedzenie mojego bloga. W przypadku pytań, oto odpowiedzi 1) Nie ma czegoś takiego jak najlepszy czas, ponieważ zależy to od stylu handlu. Dla mnie lubię wykres 15 minut i wykres godzinowy. 2) Nie rozumiem, co masz na myśli przez przyjaznego 3) Nie używam żadnego sygnału forex, ponieważ jestem w stanie samodzielnie odczytać wykres. Jednak jeśli nadal jesteś nowy, posiadanie sygnału forex może być bardzo pomocne. Mam nadzieję, że odpowiedziałem na twoje pytanie i nie krępuj się ze mną skontaktować, jeśli masz więcej problemów. Jacob O. Ojo mówi: Cześć Kelvin, proszę, czy mogę się dowiedzieć, w jakim przedziale czasu zajmowałeś się, skoro używasz 5m i 15m, aby wejść. Dziękuję za poświęcony czas, abyśmy zajęli się naszymi nowicjuszami. Niech cię Bóg błogosławi. Mam nadzieję, że nie zwracasz uwagi na to, co może być błędem, kolego. W swoim zarysie świeczników opisujesz to, co nazywasz 8220spinning-top8221 jako małe ciało z długimi cieniami. W rzeczywistości bączek jest małym ciałem z bardzo krótkimi cieniami. To, co opisujesz, to, zgodnie z moją najlepszą wiedzą, świecę 8220 high-wave8221. Znowu mam nadzieję, że źle to zrozumiesz, ponieważ twoja strona internetowa i e-maile dostarczyły mi naprawdę świetnych informacji, za co bardzo Ci dziękuję. Thks za to, że to wskazuje na to, co myślą inni czytelnicy, ale nie wypowiedzieli się. To, co opisujesz, jest uważane za idealny bączek w niektórych książkach, ale ten z długimi cieniami jest uważany za quasi wirujące w niektórych książkach, ponieważ ma taki sam efekt jak ten z krótkim knotem. Właśnie znalazłem twoją stronę internetową kilka dni temu amp to naprawdę proste do zrozumienia, pomocne dla poprawy niektórych z moich słabości w handlu walutami, szczególnie kilka wskaźników, których nigdy wcześniej nie znałem. Tak jak powiedział U, metoda handlowania nie zakończy się, jeśli nie będziemy mieli odpowiednich reguł wyjścia. JEŚLI handluję za pomocą TF 30min, 1 godz. Amp 4hr, który jest najlepszym TF, od którego muszę się odwołać, aby zamknąć mój handel. Potrzebujesz opinii na ten temat. Najlepsze wejście i wyjście znajduje się w dolnym okresie czasu. Cieszę się, że widzę twoją stronę internetową. Mam problem, gdy wchodzę na pozycję. Na przykład, kiedy pozycja jest otwarta, cena będzie się odtwarzać. Czy możesz zaproponować mi odpowiedni i prosty wskaźnik, aby poznać trend, odwrócenie ceny, cenę i powiązane kwestie. Nadal konfiktuję, gdy nadchodzą wiadomości. Czy możliwe jest otwarcie pozycji lub czekanie8230 Potrzebuję twojej opinii na ten temat .. dziękuję bardzo Rizal Czy mogę wiedzieć, której godziny używasz do pozycji wejściowej i jaka jest najlepsza kombinacja wskaźników do użycia I zawsze korzystaj z 5 minut i 15 minut na wejście. Co do najlepszego wskaźnika, zagłosuję na MACD. Speak Your Mind Powiedz nam, co myślisz. i oh, jeśli chcesz, aby zdjęcie zostało wyświetlone wraz z komentarzem, skorzystaj z gravatar eNews amp Aktualizacje Zapytaj Kelvin KLIKNIJ TUTAJ, aby zapytać mnie o coś związanego z tym blogiem, moim kursem, moją usługą sygnału i ogólnym handlem. Dun Be Shy. ) 16,000 handlowców pobrało tę książkę Moje wyniki w zakresie strategii KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się NAJNOWSZEJ aktualnej wersji raportu z moich strategii na Forex Street University

No comments:

Post a Comment