Sunday 17 December 2017

Jimmakos forex


4 lekcje z mojego pierwszego tygodnia na rynku Forex W tym tygodniu rozpocząłem handel forex na pełen etat. Zostałem przyklejony do ekranu przez 5 dni i sprzedałem od momentu, gdy się obudziłem, do chwili, gdy poszedłem spać. Podczas koniecznych przerw na lunch, siłownię, rodzinę i łazienkę, pozostaję w kontakcie z rynkiem forex za pośrednictwem smartfona, modyfikując i wykonując zamówienia. I to są 4 lekcje, których nauczyłem się, robiąc to wszystko. Forex początkujący Nie przez longshot. Kiedy po raz pierwszy przeprowadziłem demo na rynku forex, powróciło, gdy Refco został uznany za jednego z najpopularniejszych brokerów forex. Dla wielu z was nazwa może nie zadzwonić, ponieważ firma zbankrutowała wkrótce po jednym z pierwszych wstrząsów w czasach współczesnego handlu detalicznego. Od tego czasu i przez ostatnie 5 lub więcej lat handlowałem na rynku Forex w Interactive Brokers. Tak więc nie, nie jestem początkującym graczem na rynku forex, ale po raz pierwszy potraktowałem to tak poważnie, że przez cały tydzień stałem się pełnoetatowym handlem forex. I na pewno było to zarówno zabawne, jak i wyczerpujące. Zarówno mentalnie, jak i fizycznie. Ale miało dobre dni. Lekcja 1: Nie handluj małymi ramami czasowymi Pozwól mi zacząć od krótkiego układu mojej konfiguracji handlowej. Oto szczypta ekranu, gdy szarpałem EURNZD. Kliknij, aby powiększyć. Używam 3 wykresów: dziennego, godzinnego i szybkiego, zazwyczaj 5-minutowego lub 3-minutowego. Czasami pójdę jeszcze szybciej, do wykresu 1-minutowego, ale jest to wyjątek. Zaczynam od spojrzenia na wykres dzienny, aby nadrobić długoterminowy trend, przejść do wykresu godzinowego, aby wskazać poziomy wsparcia i oporu za pośrednictwem linii trendu i punktów obrotu, a następnie użyć trzeciego wykresu, aby wybrać punkt wejścia. W większości przypadków moje zgłoszenia to zamówienia limitów, które czekają, aż rynek się wycofa lub spodziewa się prawdopodobnego odwrócenia po ustalonym trendzie. A potem nadchodzą wiadomości. Wiadomości na rynku Forex wahają się od nieistotnych do BARDZO znaczących. W zależności od znaczenia wiadomości pary walut mogą reagować gwałtownie lub wcale. Kiedy jest to pierwsze, rynek szaleje. To była jedna z takich okazji (gwałtowna), która spowodowała, że ​​straciłem zysk z dni, z powodu nadmiernego wysiłku. Ponieważ 5-minutowy wykres nie nadawał się do drukowania dużych czerwonych i zielonych świeczników z długimi ogonami, przestawiłem się na wykres 1-min. Krótko mówiąc, znalazłem się na wykresach 10-sekundowych Dla wielu handlowców te wykresy są pełne hałasu. Nie możesz przewidywać z powodu hałasu, czyli działania cenowego, które nie wydaje się być zgodne z wzorcem. Jednak gdy na rynku pojawiają się gorące wiadomości, trendy rozwijają się nawet w tych ramach czasowych. Problem polega na tym, że zapomniałeś o wielkim obrazie, znanym też jako wykres 5-minutowy lub wykres godzinowy. Wszystko działo się tak szybko, że za dużo wymieniłem, zmieniając kierunek w sekundach. Dopiero gdy zrzuciłem gaz i wróciłem do wykresu 3-minutowego, zdałem sobie sprawę, że handluję w środku chaosu. Gdybym pozostała wolniejszym tempem, istniałyby pewne oczywiste poziomy wsparcia i oporu, z których mógłbym łatwo odebrać pieniądze. Zamiast tego wybrałem handel pomiędzy tymi kluczowymi poziomami, ponieważ rynek usiłował znaleźć kierunek, a byki walczyły z niedźwiedziami. Nigdy więcej nie przejdę do wykresów wielosekundowych, nawet jeśli mój makler je oferuje. Wykres 3-minutowy jest w porządku, jeśli chcę handlować dużo i szybko. Pobierz moje posty pocztą za darmo Dostarczę swoje posty bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, gdy tylko zostaną opublikowane. () Firmy bukmacherskie z Jimem łączą Paddy Power 3. IP, 2. blacklisted bukmacher, serwery proxy IP Virtual Private Network (VPN). (IP). (,),. . . . ... meridianbet. grnext IP. ,, IP,,. , .. SportingBet Sporting Odds. . ,. , Znaj swojego klienta , . Jim. email, ip ... bukmacherzy. . witryna. 25 2018 0 12 2018 0 6 2018 0Jim Makos: 8220 Jak zrobiłem 100k z Betfair Trading8221 Jesteś tutaj nowy Zaprenumeruj Sports Trading Life, aby uzyskać więcej DARMOWYCH porad, systemów i strategii Betfair Jim Makos jest dobrze znanym inwestorem z Grecja, która zarabiała dużo pieniędzy w Internecie za pośrednictwem różnych możliwości inwestycyjnych. Jednym z nich był handel sportowy lub handel z Betfair, jak większość ludzi to nazywa. Kilka lat temu Jim zarobił ponad 100 000 dolarów z obrotu na rynkach Betfair, ale obecnie nie znajdziesz go w handlu z Betfair. Dlaczego tak się dzieje? Jak udało mu się zrobić tak wiele w krótkim czasie? Spotkaliśmy się z samym Jimem Makosem na czat STL: Witaj Jim Makos, dziękuję za poświęcenie czasu na rozmowę. Pierwszą rzeczą, którą należy zapytać, jest to, jak i kiedy pierwotnie zacząłeś handlować na Betfair JM: Dziękuję za możliwość podzielenia się moimi przemyśleniami i doświadczeniem z innymi graczami. Początkowo wpadłem na Betfair w pierwszych dniach 2004 roku, ale nie mogłem zrozumieć nic na temat ich interfejsu i wierzyłem, że nigdy nie wrócę. Wszystkie te niebieskie i fioletowe kwadraty nie miały dla mnie żadnego sensu, podczas gdy ja próbowałem znaleźć zwycięską strategię obstawiania, głównie w piłce nożnej. Następnie w maju 2004 r. Natknąłem się na stronę Racing Traders, oglądałem Adam Todds, nagrywając wideo ponad 100 razy dosłownie i uznałem, że to stosunkowo łatwy sposób na zarabianie pieniędzy. Zdeponowałem około 500 i zacząłem handlować na początku lipca. STL: Jakie były główne sporty, którymi handlowałeś i ile czasu zajęło ci uzyskanie rentownego JM: handlowałem tylko rynkami zakładów wyścigów konnych, ponieważ wideo pokazało ten konkretny sport i zauważyłem, że nie było tak wiele możliwości w innych sportach, na przynajmniej dla początkującego, tak jak wtedy. Szczerze mówiąc, udało mi się zmienić te 500 w 1100 do końca lipca 2004 roku, więc od samego początku mogłem wykazać zysk. Naprawdę bardzo łatwo było wtedy zarobić pieniądze. Powinienem zauważyć, że sprzedałem za pośrednictwem 56k łącze internetowe dial-up, aby zarobić pieniądze Porównaj to z dzisiejszymi warunkami, a zrozumiesz, jak bardzo zmieniła się gra. STL: Więc zarobiłeś ponad 100 tys. W mniej niż półtora roku Jaki rodzaj stosy były używane do osiągnięcia tego JM: Kiedy zaczynałem handlowałem z małymi stawkami. W sierpniu 2004 roku miałem zainstalowane połączenie ADSL i stopniowo zwiększałem swoje stawki, co doprowadziło mnie do zrobienia około 3000. Nie mogę sobie przypomnieć o stawkach, nie byłyby tak duże, ale wciąż pamiętam pierwszy raz we wrześniu, kiedy straciłem wszystkie 3K, kiedy zostałem złapany na biegu, a potem jeszcze raz pod koniec września, kiedy rozwaliłem mój bankroll w w ten sam dokładny sposób. Zrobiłem 10-dniową przerwę, zdeponowałem 2000 w pierwszym dniu października, ustanawiając surowe zasady i od tego dnia zyski rosły przez cały rok. Do czasu, gdy zarabiałem więcej niż 8000 miesięcznie, wykorzystywałem nie więcej niż 6000 jako kapitał do moich celów handlowych. Miałem ten bankroll podzielony na 4 równe części (po 1,5K każda), co pozwoliło mi wejść na rynek 4 razy przed wyjściem. Stawki, których użyłem zostały obliczone poprzez podzielenie tej kwoty (1,5K) przez kursy, które miałem zamiar obrócić. Na przykład, przy kursie 2,00, będę handlował z 750, przy kursie 5,00, będę handlował z 300, i tak dalej. STL: Czy uważasz, że rynki były wtedy łatwiejsze lub, że właśnie znalazłeś strategię, która działała i skapitalizowała na tym JM: Nah, rynki były zbyt łatwe, to było jak zbieranie pieniędzy z ulicy. Ok, dyscyplina i koncentracja były kluczowe, ale biorąc pod uwagę fakt, że wszystko co musisz zrobić, to podążać za pieniędzmi, a nawet połączenie dial-up z 2sekundową częstotliwością odświeżania było wystarczające do zarabiania pieniędzy, nie było potrzeby stosowania jakiejś wymyślnej strategii. Cierpliwość i szybkość mogą sprawić, że staniesz się zwycięzcą w krótkim czasie. Jednak zacząłem oglądać wykresy pod koniec 2004 roku, co pomogło znacznie więcej, ponieważ inni handlowcy najwyraźniej nie badali niczego na temat analizy technicznej i po prostu obserwowali głębię rynku. Sądzę, że poprawiło to moje strategie, ale bez tego mogłem wykazać zysk. STL: Więc co się stało, że przestałeś handlować na Betfair JM: Wszystko wyglądało świetnie do 2006 roku. Moje wygrane spadały do ​​około 45,000 miesięcznie i ciągle zmieniałem platformy handlowe, ponieważ do tego czasu nikt nie handlował przez przeglądarki internetowe . Handel stawał się coraz trudniejszy ze względu na popularność, a możliwości stawały się coraz rzadsze, a ja musiałem działać szybciej. Nadal osiągnięto zyski. Pod koniec 2006 roku ledwie robiłem 3000, a ja już zacząłem studiować na temat pokera online, który wtedy uważałem za bardziej atrakcyjny. W końcu na początku 2007 roku zauważyłem, że inni handlowcy byli szybsi ode mnie i zanim złożyłem zakład, byłem już za późno, aby skorzystać z okazji. Wręcz przeciwnie, kiedy mój zakład był dopasowany, rynek częściej niż nie odwrócił się, a moje przegrane transakcje przewyższały moje zwycięskie transakcje. Byłem pewien, że jestem w tyle pod względem czasu i szybkości przez wielu handlarzy i nie mogłem zmusić go do zapłaty. jeszcze. Było tak, gdy zdecydowałem się rzucić ręcznik, tracąc tylko kilka dni na ekranie PampL. JM: Wspomniałem już trochę o strategii powyżej. Rynki miały wtedy wiele luk między nimi. Na przykład, ilość pieniędzy była dodawana po stronie laureata ulubionego konia w kategoriach setek euro, podczas gdy tylna strona stawała się coraz cieńsza, a prawdopodobieństwo było takie jak 2,02 2,06 2,12. Z jednej strony można zobaczyć tysiące euro leżące na 1,98, 1,99 i 2,00, az drugiej strony zaledwie kilkaset na straconych kursach. Nawet dziecko mogło zobaczyć, że szanse wzrosną Masz również opcję wygrania więcej niż jednego tiknięcia (2,00 2,02), ponieważ różnica między kursami pozwoliła ci postawić zakład z powrotem na 2,10 i być pierwszym w kolejce Tak, gdy panika zaczęła kopać, a wszyscy kłaść się, nerwowo naciskając na wszystkie dostępne kursy, może doprowadzić do tego, że Twój zakład zostanie dopasowany w ciągu kilku sekund, mimo że postawiłeś go tak daleko. Dodatkowo postawiłeś zakład 750, gdy żadne inne pieniądze nie były interesujące w akcji, odstraszyć warstwy. To było naprawdę proste, szczególnie na modnych rynkach. Kiedy rynki się skonsolidowały, to znaczy, że kursy wahały się między znanymi limitami, takimi jak 4,80 5,20 przez 10 minut, wszystko co musieliście zrobić, to położyć się na 4,9 iz powrotem na 5.1 kilka razy przed offem. Kursy na kluczowych poziomach, jak na przykład na liczbach okrągłych, są bardzo ważne, nawet na dzisiejszych rynkach. STL: Czyli mówisz, że nikt nie może zarabiać na życie w Sports Trading JM: W żadnym wypadku, nie wiem o traderach, którzy nieustannie zarabiają miesiąc, miesiąc od 2007 roku W rzeczywistości dowiedzieli się o handlu sportowym za pośrednictwem mojego bloga . Oni jednak skarżą się na ostatnie dodatkowe opłaty, które Betfair stosuje w swojej giełdzie zakładów. Udaje im się zarobić około 6000 dolarów miesięcznie na tym samym rynku, co wcześniej, niż kiedyś. Kiedy strategia nie działa, może inna robi. To nie znaczy, że ponieważ nie jestem opłacalny, nikt nie może, z dala od tego. Ponieważ tracę, ktoś wygrywa w tym prostym STL: gdyby ktoś chciał zdobyć przewagę na dzisiejszym rynku Betfair, jaką radę dałbyś JM: uzyskaj najszybsze połączenie z Internetem w swojej okolicy, wykorzystaj jak najlepiej jego możliwości prędkość i czas pingowania, a w przypadku graczy spoza Wielkiej Brytanii, przeczytaj o zmianie kolejności zleceń przez Maltę, tracąc 500 milisekund przy składaniu zakładów. Pomocne mogą być również wirtualne sieci prywatne (VPN). Chyba wszystko zależy od prędkości. Równie ważne jest inwestowanie w sprawdzoną platformę programistyczną Betfair, ponieważ natychmiastowe zakłady i automatyczne odświeżanie są uważane za gry dla dzieci. JM: To właściwie pytanie, czy analiza techniczna naprawdę działa na rynkach finansowych. Betfair jest również tego rodzaju rynkiem. Są więc handlowcy, którzy ufają analizie technicznej, ale są handlowcy, którzy uważają, że analiza techniczna to śmieci. Każdy na swój własny, jeśli analiza techniczna nie działa dla ciebie, w porządku przeze mnie. Jeśli tak, przestudiuj więcej. Nigdy nie wiesz, kiedy i jak znajdziesz swoją prawdziwą przewagę. Może to być analiza techniczna, może nie. Pamiętaj, że cokolwiek działa dla mnie, nie oznacza, że ​​będzie działać dla Ciebie. Jednak są handlowcy, którzy opierają swoje zwycięskie akcje handlowe na analizie technicznej. STL: Dobrze radziłeś sobie z handlem końmi, ale czy kiedykolwiek próbowałeś innych popularnych sportów handlowych, takich jak piłka nożna czy tenis JM: Od czasu do czasu wymieniam tenis w grze, głównie z powodu nagrania mojego greckiego bloga bukmacherskiego. gdzie greccy hazardziści uczą się po raz pierwszy znaczenia handlu. Nie zamierzam zarabiać na tym, więc po prostu wykorzystuję swoje doświadczenie na wykresach i próbuję wyjaśnić, w jaki sposób wsparcie i opór lub linie trendu mogą pomóc handlowcy Betfair w podjęciu decyzji o złożeniu lub cofnięciu tenisisty podczas pierwszego zestawu. Kiedyś próbowałem handlować meczami futbolowymi z małym sukcesem. Otworzyłem pozycję handlową na kilka dni przed oficjalnym dniem meczu i sprzedałem kilka godzin przed rozpoczęciem meczu. Ponieważ musiałem zainwestować sporą część mojego bankrolla na kilka dni, po to by być może uzyskać niewielkie zyski, szybko porzuciłem ten rodzaj handlu. Zauważyłem jednak pewne niezłe ruchy kursów w określonych meczach piłkarskich, w których kursy zapewniają wystarczającą zmienność, aby ktoś mógł wygrać znaczną sumę pieniędzy. Zawsze mówię przed startem, ponieważ uważam, że w grze inwestuję w bardzo wysokie ryzyko. STL: Wreszcie, więc co przyniesie przyszłość dla ciebie teraz Czy kiedykolwiek wrócisz do Betfair lub korzystasz z innych możliwości inwestycyjnych teraz JM: Cóż, gdyby ktoś powiedział mi, że mógłbym wrócić do Betfair i wygrać te same zyski, które kiedyś zrobiłem, Na pewno wrócę. Poker online to gra, w którą zainwestowałem dużo czasu i wysiłku w ciągu ostatnich 5 lat i chociaż rzeczy tam też nie wyglądają dobrze, inwestuję czas grając w pokera online. W tym samym czasie przeniosłem się na giełdowy i forexowy handel, próbując grać z dużymi chłopcami i zdobywając moje umiejętności handlowe na kolejny poziom, dzieląc się moimi doświadczeniami dzięki mojemu blogowi handlowemu. Z pewnością handlarze mogą zarabiać w Betfair, ale pytanie brzmi, czy ten handel jest skalowalny. Jeśli jesteś bardzo dobry, możesz wygrać tyle pieniędzy, ile pozwalają na to rynki. Betfair nie może się równać ze światowymi rynkami finansowymi pod względem zmienności i płynności. Jest po prostu zbyt wiele okazji, aby tam szukać i zawsze możesz postawić 1M na jedną akcję w USA. Wyobraź sobie, że obstawiasz taką sumę pieniędzy na koniu, aby wygrać kilka ticków. Poza uprawianiem hazardu, sporo się nauczyłem na temat blogowania i zarabiania pieniędzy na kupowaniu, rozwijaniu i sprzedaży stron internetowych i domen. Zawsze szukam nowych możliwości inwestycyjnych i kreatywnych sposobów zarabiania pieniędzy. Wielkie dzięki za poświęcenie czasu Jimowi i powodzenia na przyszłość. Powinieneś przeczytać również:

No comments:

Post a Comment